Half-Life и Adrenaline Gamer форум

Всё об игре в Халф-Лайф и АГ
Текущее время: 01 июн 2015, 07:50

Часовой пояс: UTC + 5 часов [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Server changing via say
СообщениеДобавлено: 13 фев 2014, 22:52 
Не в сети
Зарегистрирован:
08 июн 2013, 00:34
Последнее посещение:
20 дек 2014, 19:09
Сообщения: 18
Hello

I have 2 servers: first standard Half Life, second with agmini mod .
At server i installed amx plugin to change servers via /ag command in say . Works that when any player in say write /ag he jump on agmini server.
All work good, but when on agmini server is match 1x1 and agstart is activate , people who join normal go spect (OK) but people who use command from first server join to game skipping "agstart"

Plugin

Код:
#include <amxmodx>
 
public plugin_init() {
register_plugin("Komendy z say w konsoli", "1.0", "Mister Silenzo")
 
register_clcmd("say /serwer", "Spec_"); // Rejestracja komendy w "say"
register_clcmd("say_team /serwer", "Spec_"); // Rejestracja komendy w "say_team"
}
 
public Spec_(id) { //Funkcja wywoływana po wpisaniu /spec
 
client_cmd(id,"echo ^"^";^"Connect^" 31.186.83.241:27126");
}

How to fix it ? or maybe you have better plugin to changing server via "say" ?

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Server changing via say
СообщениеДобавлено: 14 фев 2014, 00:18 
Не в сети
Site Admin
Зарегистрирован:
01 июн 2010, 01:27
Последнее посещение:
01 июн 2015, 02:09
Сообщения: 4973
Hi.
Your plugin just issue "Connect" command on the client. So there is no difference via plugin or just via console on the client.
Check settings on your agmini server, especially SteamID generation. If client have same SteamID as the client that is already in match, then connecting player will be allowed to join.
Agstart is working based on SteamIDs.


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Server changing via say
СообщениеДобавлено: 14 фев 2014, 01:24 
Не в сети
Зарегистрирован:
08 июн 2013, 00:34
Последнее посещение:
20 дек 2014, 19:09
Сообщения: 18
Steam ID is generate by dproto - right ? I used standard configuration so what i can change to fix it ?

 

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Server changing via say
СообщениеДобавлено: 14 фев 2014, 02:59 
Не в сети
Site Admin
Зарегистрирован:
01 июн 2010, 01:27
Последнее посещение:
01 июн 2015, 02:09
Сообщения: 4973
Код:
cid_NoSteam47 = 3
cid_NoSteam48 = 3


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Server changing via say
СообщениеДобавлено: 15 фев 2014, 15:32 
Не в сети
Зарегистрирован:
08 июн 2013, 00:34
Последнее посещение:
20 дек 2014, 19:09
Сообщения: 18
ok, i will testing this settings

PS:
This is amazing how this forum works ! Every time when i ask about something i have got answer in 1 - 2h or faster !! Good and fast answer how to fix problem.
In my country when i will ask about something like this on forum respond will be :
you dont have google ?, you dont know how to use search button ? look on readme file etc ....


Thanks for work what you do !

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль 
  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 

Часовой пояс: UTC + 5 часов [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Ahrefs [Bot] и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB